18 juni 2021

Gym club zoekt nieuwe leden

Op zoek naar nieuwe leden.

Seniorenvereniging St. Lucia heeft een eigen gym club. Ieder vrijdagmorgen worden een 10 tal leden onder professionele begeleiding bezig gehouden.
Om deze bijenkomsten gezelliger te maken zijn wij op zoek naar leden die graag iedere week 3 kwartier op een plezierige manier fit willen blijven.
Iedereen is welkom of je wel of niet goed mobiel bent. Juist mensen die steeds moeilijker kunnen bewegen zijn van harte welkom, ook speciaal voor deze mensen zijn er oefeningen om weer meer mobiel te worden. En u kunt het gezegde hoe meer zielen, hoe meer vreugd. De bijeenkomsten worden afgesloten met een kopje koffie of thee en en gezellig gesprek.

U kunt zich aanmelden bij Rita van der Velden:  tel. 0618886751 mail: ritavandervelden@live.nl  of bij de penningmeester Albert Coppens  mail: penningmeester@kb0-stlucia.nl.