Dit zijn wij

Seniorenvereniging KBO-St. Lucia te Helmond bestaat uit circa 700 leden. Wij zijn een actieve vereniging van en voor iedereen vanaf 50 jaar die activiteiten voor onze leden organiseert , een ontmoetingspunt wil zijn en de belangen van senioren behartigt en onze leden vertegenwoordigt.

Ontmoeting: Ontmoeting ligt bij ons aan de basis van alles! Gezelligheid staat daarbij voorop. Het activiteiten programma voor onze leden is uniek.

Belangenbehartiging: Met Brabant breed circa 125.000 leden zijn we een serieuze en sterke gesprekspartner voor overheden en andere instanties. Ook in Helmond behartigen wij de belangen van de senioren.

Zingeving: Aandacht geven aan elkaar – dat vinden wij heel belangrijk.

Vrijwilligerswerk: Er is zoveel bij ons te halen en te brengen! Zo hebben we eigen belastinginvullers, cliëntondersteuners, bestuurders en webmasters. Wilt u zich inzetten voor een van onze clubs of bestuur. Laat het ons weten.

Het lidmaatschap van de KBO kan u ook veel financieel voordeel opleveren. U leest daar meer over op onze website.

Wij zijn gewoon een fijne club van jonge – en oudere senioren voor senioren!