Ledenzorg en maatschappelijke inzet

Seniorenvereniging KBO-St. Lucia heeft een werkgroep die een bijdrage wil leveren aan het welzijn van onze leden.
Deze werkgroep bestaat uit een coördinator en negen leden. Zij bezoeken onze leden, die een bijzondere verjaardag vieren, 80, 85, 90 enz. Zij worden verrast met een roosje, wat uiteraard erg gewaardeerd wordt.
De werkgroep probeert leden te bereiken die ziek zijn, leden die geen of weinig bezoek krijgen of de deur niet meer uitgaan. Zo wordt geprobeerd te voorkomen dat mensen in een isolement raken.
Dus als u weet dat iemand ziek is, of graag zomaar graag een bezoekje wil, laat het dan weten aan Minie van Kilsdonk 0492-543878 mailen kan ook: a.vankilsdonk3@chello.nl

Ook hebben we een klusjesman Frits Verlijsdonk die u graag helpt met kleine klusjes, neem gerust contact met hem op; 0492-537085. Hij helpt u graag